ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ αρθρογραφία ΒΕΤon γη και διάστημα Γνώση και διδάγματα γρίφοι κουίζ Γρίφοι σταυρόλεξα διαδίκτυο δοκιμαστικά ειδήησεις-κόσμος εικόνες χωρίς λόγια εκπαιδευτικά βίντεο εκπαιδευτικό υλικό Εν χαλαζωνίω επιλεγμένα αστεία video ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιστορικά κατασκευές Μεσσηνία Μουσική επιλογή οικολογία-περιβάλλον Ορθοδοξία παιχνίδια Περίεργα και απίστευτα περιηγήσεις πρωτοσέλιδα.Μεσσηνία ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ραδιόφωνο τεχνολογία βίντεο τοπία-φύση Τοπικά τραγελαφικά υγεία φιλτραρισμένες ειδήσεις Φιλτραρισμένες ειδήσεις αθλητισμός φιλτραρισμένες ειδήσεις διατροφή Φιλτραρισμένες ειδήσεις δορυφορικά φιλτραρισμένες ειδήσεις κοινωνία φιλτραρισμένες ειδήσεις οικονομία φιλτραρισμένες ειδήσεις παιδεία φιλτραρισμένες ειδήσεις πολιτική Φιλτραρισμένες ειδήσεις τεχνολογία φιλτραρισμένες ειδήσεις υγεία Φιλτραρισμένες ειδήσεις media φωτό--βίντεο Best tv ειδήσεις chalazoni.blogspot download free software giannis'blog livestream livestreaming techslider

Περισσότερο φόβητρο για το ΥΠΕΠΘ είναι οι καταλήψεις των μαθητών παρά η απεργία των καθηγητών



Μαθαίνουμε  ότι κάποια Λύκεια ´ήδη έχουν μπει στο χορό των καταλήψεων.Eίναι κάτι που το περιμέναμε ύστερα από την χαρακτηριστική αδράνεια του υπουργείου απέναντι στην απεργία των καθηγητών.Περισσότερο φόβητρο για το ΥΠΕΠΘ είναι οι καταλήψεις των μαθητών παρά η απεργία των καθηγητών.Το λέμε αυτό διότι στη δεύτερη περίπτωση υπάρχει το οικονομικό δεδομένο που λειτουργεί ανασταλτικά
Γράφει ο Γιάννης Λάνος
στο χρόνο της διάρκειας της απεργίας και ταυτόχρονα υπέρ των
ταμείων του κράτους.Θα έλεγε κανείς ότι διασκεδάζει τις εντυπώσεις βλέποντας του τύπου κάτι απεργίες 24ωρες και 48ωρες.Στην πρώτη περίπτωση όμως με τις καταλήψεις τα πράγματα δεν είναι ίδια..Ενώ οι μαθητές και εδώ θα χάνουν μαθήματα,,οι καθηγητές τους θα πληρώνονται και θα πίνουν πιο νωρίς καφέ..Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει ειπωθεί ότι οι καθηγητές υποκινούν τα παιδιά για καταλήψεις.Κι αυτό διότι βλέπουν ότι ο δικός τους αγώνας καταλήγει άκαρπος.Έτσι για να πιέσουν περισσότερο το υπουργείο δημιουργούν αυτή την έντεχνη και έμμεση μορφή πάλης.Αυτό όμως καταλήγει να είναι μύθος διότι τα παιδιά καταλαβαίνουν,νοιώθουν στο πετσί τους ότι με αυτή τη παιδεία το μέλλον τους θα είναι ζοφερό.Είναι πανέξυπνα όλα παρότι πολλά έχουνε πράγματι μαθησιακές δυσκολίες αλλά αυτό δε συναδη από το να βλέπουνε τα πράγματα από ένα ρεαλιστικό πρίσμα.Το ιντερνετ βλέπετε είναι κτήμα τους και έχουν αποκτήσει πολλα κι από αυτό.Με αυτη την έννοια λοιπόν και με την μεθοδικότητα που θα έχουν στις καταλήψεις καθώς τα αιτηματά τους θα είναι δίκαια βλέπουμε το υπουργείο να βρίσκεται "στριμωγμένο"
Τώρα όσον αφορά την ουσία της κατάληψης και με δεδομένο μια παιδεία που παραπαίει και παραπέμπει σε παραπαιδεία,δεν προσδοκάμε σε κάτι καλύτερο για τα παιδιά..Η "απέναντι πλευρά " καλυμμένη με τον μανδύα της οικονομικής κρίσης που θα την επικαλείται θα αναβάλλει το δίκαιον όπως θα λέει των αιτημάτων των παιδιών σε μέλλοντα χρόνο..Και έτσι θα κυλήσει ο χρόνος για κανα 2 βδομάδες μέχρι να κλείσει τον κύκλο της η εκτόνωση και να επανέλθουν τα πράγματα σιγα σιγά στην κανονική ροή.Όλη αυτή η κατάσταση βέβαια όπως συνήθως θα έχει μοναδικά θύματα τα παιδιά και τους γονείς τους...
GL

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.