ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ αρθρογραφία ΒΕΤon γη και διάστημα Γνώση και διδάγματα γρίφοι κουίζ Γρίφοι σταυρόλεξα διαδίκτυο ειδήησεις-κόσμος εικόνες χωρίς λόγια εκπαιδευτικά βίντεο εκπαιδευτικό υλικό Εν χαλαζωνίω επιλεγμένα αστεία video ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιστορικά κατασκευές Μεσσηνία Μουσική επιλογή οικολογία-περιβάλλον Ορθοδοξία παιχνίδια Περίεργα και απίστευτα περιηγήσεις ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ραδιόφωνο τεχνολογία βίντεο τοπία-φύση Τοπικά υγεία φιλτραρισμένες ειδήσεις Φιλτραρισμένες ειδήσεις αθλητισμός φιλτραρισμένες ειδήσεις διατροφή Φιλτραρισμένες ειδήσεις δορυφορικά φιλτραρισμένες ειδήσεις κοινωνία φιλτραρισμένες ειδήσεις οικονομία φιλτραρισμένες ειδήσεις παιδεία φιλτραρισμένες ειδήσεις πολιτική Φιλτραρισμένες ειδήσεις τεχνολογία φιλτραρισμένες ειδήσεις υγεία Φιλτραρισμένες ειδήσεις media φωτό--βίντεο Best tv ειδήσεις chalazoni.blogspot download free software giannis'blog livestream livestreaming techslider

αυξάνονται οι αγορέςμεσω ίντερνετ


Πάνω από τους μισούς χρήστες του διαδικτύου στην Ευρώπη, πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές κατά τη διάρκεια του 2012, αποκαλύπτει έκθεση της Eurostat.

Συγκεκριμένα, το 59% των ευρωπαίων χρηστών χρησιμοποίησαν το ίντερνετ για ψώνια.

 Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το 32% των χρηστών αγόρασαν ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 21%.

Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω διαδικτύου σε σχέση με 6% το 2008.

Πρωταθλητές στο e-shopping αναδεικνύονται οι Βρετανοί με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι κάτοικοι του Λουξεμβούργου με 73%.

Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών έκανε αγορές μέσω διαδικτύου, οι Βούλγαροι με 17% και οι Ρουμάνοι με 11%.

Όσον αφορά τη χώρα μας, το 36% των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές online, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15%), ενώ βιβλία και περιοδικά αγόρασε μόνο το 7%.

GL

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.