ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ αρθρογραφία ΒΕΤon γη και διάστημα Γνώση και διδάγματα γρίφοι κουίζ Γρίφοι σταυρόλεξα διαδίκτυο δοκιμαστικά ειδήησεις-κόσμος εικόνες χωρίς λόγια εκπαιδευτικά βίντεο εκπαιδευτικό υλικό Εν χαλαζωνίω επιλεγμένα αστεία video ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιστορικά κατασκευές Μεσσηνία Μουσική επιλογή οικολογία-περιβάλλον Ορθοδοξία παιχνίδια Περίεργα και απίστευτα περιηγήσεις πρωτοσέλιδα.Μεσσηνία ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ραδιόφωνο τεχνολογία βίντεο τοπία-φύση Τοπικά τραγελαφικά υγεία φιλτραρισμένες ειδήσεις Φιλτραρισμένες ειδήσεις αθλητισμός φιλτραρισμένες ειδήσεις διατροφή Φιλτραρισμένες ειδήσεις δορυφορικά φιλτραρισμένες ειδήσεις κοινωνία φιλτραρισμένες ειδήσεις οικονομία φιλτραρισμένες ειδήσεις παιδεία φιλτραρισμένες ειδήσεις πολιτική Φιλτραρισμένες ειδήσεις τεχνολογία φιλτραρισμένες ειδήσεις υγεία Φιλτραρισμένες ειδήσεις media φωτό--βίντεο Best tv ειδήσεις chalazoni.blogspot download free software giannis'blog livestream livestreaming techslider

Σε επιμήκυνση 15 ημερών από το νέο σχολικό έτος αποφασίζει το ΥΠΕΠΘ. Προωθεί και το θεσμό της αξιολόγησης.

Διάβασα την σχετική είδηση από την εφημερίδα και δεν  σας κρύβω ότι η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό  είναι ότι  πράγματι, πόσο εύκολα ξεχνάνε οι άνθρωποι.
Γράφει ο Γιάννης Λάνος
Μα αυτοί δεν είναι που στήριζαν την άποψη ότι  η παιδεία μας ανέκαθεν είχε πρόβλημα στην ποιότητα και όχι στη πασότητα;

Και πως αυτό από τη μια στιγμή στην άλλη αλλάζει;Συνέβη  κάτι ξαφνικά;Η εκπαιδευτική κοινότητα είναι ανάστατη με τις απανωτές αλλαγές.Αντιλαμβάνεται ότι η εν λόγω ρύθμιση σε συνδυασμό με την προώθηση του θεσμού της αξιολόγησης υποκρύπτει πίσω της ιδιοτέλεια, πιστεύει ακράδαντα ότι αποσκοπεί μελλοντικά σε νέες μειώσεις μισθών και μαζικές απολύσεις.
Αυτό που τώρα  όσο μπορώ εγώ να αντιληφθώ και να απορήσω  είναι το εξής:
Γιατί όλες αυτές οι αλλαγές προωθούνται τώρα  σε μια συγκυρία που δεν είναι ευνοική για κανέναν;Με μια οικονομική κρίση να μαστίζει, με χρήματα που δεν υπάρχουν και εφόσον δεν υπάρχουν χρήματα κακά τα ψέματα δεν μπορείς  να κάνεις και σοβαρή ποιοτική αναβάθμιση.Μα έρχεται και ένα άλλο ακόμα ερώτημα.Γιατί δεν προωθούσαν όλα αυτά (που στην ουσία τους προσωπικά  δεν έχω και κανένα λόγο να διαφωνήσω)στην εποχή των παχιών αγελάδων;Τότε που το χρήμα έρεε ζεστό;

Ποιος να πιστέψει,ότι όλες οι ρυθμίσεις που θέλουν να προωθήσουν τώρα κινούνται σε ένα πλαίσιο  αγαθοών σκοπών και δεν κρύβουν πίσω τους υστεροβουλία;Δυστυχώς  όμως το τελευταίο είναι που βλέπουν  τα συνδικάτα κι γι αυτό μιλούν για επίθεση και εκδίκηση ενάντια στο κλάδο.

Πανεπιστημιακός στο Παιδαγωγικό Τμήμα Τρίπολης είχε στηρίξει την άποψη   ότι πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης δεν είναι τόσο το γνωστικό αντικείμενο όσο περισσότερο το γνωσιακό.Και μια αλήθεια τέτοια που φυτεύεται στη γνώση του καθενός που συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι: Ότι ''ποτέ δε χτυπάς κάποιον που είναι πεσμένος'Mε αυτή την έννοια λοιπόν σε μια δύσκολη συγκυρία που οι εκπαιδευτικοί είναι ''πεσμένοι''οικονομικά και δυσκολεύονται τρόπον τινά να αντιδράσουν και να ενισχύσουν την κάθε μορφή αγώνα τους, δεν είναι και τόσο έντιμο να προωθούν ρυθμίσεις γι αυτούς καλώς ή κακώς  εκμεταλεύόμενοι αυτή την αδυναμία
GL

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.