ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ αρθρογραφία ΒΕΤon γη και διάστημα Γνώση και διδάγματα γρίφοι κουίζ Γρίφοι σταυρόλεξα διαδίκτυο ειδήησεις-κόσμος εικόνες χωρίς λόγια εκπαιδευτικά βίντεο εκπαιδευτικό υλικό Εν χαλαζωνίω επιλεγμένα αστεία video ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιστορικά κατασκευές Μεσσηνία Μουσική επιλογή οικολογία-περιβάλλον Ορθοδοξία παιχνίδια Περίεργα και απίστευτα περιηγήσεις ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ραδιόφωνο τεχνολογία βίντεο τοπία-φύση Τοπικά υγεία φιλτραρισμένες ειδήσεις Φιλτραρισμένες ειδήσεις αθλητισμός φιλτραρισμένες ειδήσεις διατροφή Φιλτραρισμένες ειδήσεις δορυφορικά φιλτραρισμένες ειδήσεις κοινωνία φιλτραρισμένες ειδήσεις οικονομία φιλτραρισμένες ειδήσεις παιδεία φιλτραρισμένες ειδήσεις πολιτική Φιλτραρισμένες ειδήσεις τεχνολογία φιλτραρισμένες ειδήσεις υγεία Φιλτραρισμένες ειδήσεις media φωτό--βίντεο Best tv ειδήσεις chalazoni.blogspot download free software giannis'blog livestream livestreaming techslider

Η υπεροχή του virtual reality

 Το virtual reality γνωρίζει άνθηση και αυτό δεν μπορεί να το παραβλέψει κανείς, όπως φαίνεται από τις κινήσεις του Flickr όσο και από την πρωτοβουλία της Trillenium.
Στο πλαίσιο της παρουσίασής του στο XOXO Festival, στο Oregon, το Flickr έδειξε το ενδιαφέρον του στον τομέα του virtual reality, καθώς δεν απέκλεισε ότι στο κοντινό μέλλον θα μπορούσαν οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου παρουσίασης της φωτογραφικής δουλειάς ιδιωτών να βλέπουν όλο το φωτογραφικό περιεχόμενο φορώντας ένα κράνος εικονικής πραγματικότητας.
Με το κράνος θα μπορούσε κανείς να απολαμβάνει πανοραμικές φωτογραφίες 360 μοιρών. Αυτή τη στιγμή το Flickr VR λειτουργεί μόνο με το κράνος της Oculus, αλλά δεν αποκλείεται αυτό να αλλάξει αργότερα. Σύντομα, εκτιμάται ότι θα προστεθούν και άλλες φωτογραφίες 360 μοιρών, αφού ήδη υπάρχουν αρκετές συσκευές που υποστηρίζουν αυτή τη δυνατότητα λήψης φωτογραφιών.
Από την άλλη πλευρά, η Trillenium αποφάσισε να βάλει την virtual reality στο online shopping. To startup που ίδρυσε ο 43χρονος Hrvoje Prpic, απαιτεί από τον χρήστη της υπηρεσίας του να φορέσει ένα κράνος εικονικής πραγματικότητας και να περιηγηθεί στο virtual κατάστημα που έχει σχεδιάσει για διάφορες εταιρείες.
Η εμπειρία είναι όμοια με εκείνη που απολαμβάνει ο καταναλωτής όταν μπαίνει σε ένα κατάστημα με τη διαφορά ότι εδώ δεν είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία στο κατάστημα. Ήδη ένας από τους μεγαλύτερους online μεταπωλητές ρούχων στην Ευρώπη, η ASOS, έχει ενδιαφερθεί να χρησιμοποιήσει τις εν λόγω υπηρεσίες για μία διαφορετική εμπειρία στον καταναλωτή. 
GL

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.