ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ αρθρογραφία ΒΕΤon γη και διάστημα Γνώση και διδάγματα γρίφοι κουίζ Γρίφοι σταυρόλεξα διαδίκτυο δοκιμαστικά ειδήησεις-κόσμος εικόνες χωρίς λόγια εκπαιδευτικά βίντεο εκπαιδευτικό υλικό Εν χαλαζωνίω επιλεγμένα αστεία video ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιστορικά κατασκευές Μεσσηνία Μουσική επιλογή οικολογία-περιβάλλον Ορθοδοξία παιχνίδια Περίεργα και απίστευτα περιηγήσεις πρωτοσέλιδα.Μεσσηνία ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ραδιόφωνο τεχνολογία βίντεο τοπία-φύση Τοπικά τραγελαφικά υγεία φιλτραρισμένες ειδήσεις Φιλτραρισμένες ειδήσεις αθλητισμός φιλτραρισμένες ειδήσεις διατροφή Φιλτραρισμένες ειδήσεις δορυφορικά φιλτραρισμένες ειδήσεις κοινωνία φιλτραρισμένες ειδήσεις οικονομία φιλτραρισμένες ειδήσεις παιδεία φιλτραρισμένες ειδήσεις πολιτική Φιλτραρισμένες ειδήσεις τεχνολογία φιλτραρισμένες ειδήσεις υγεία Φιλτραρισμένες ειδήσεις media φωτό--βίντεο Best tv ειδήσεις chalazoni.blogspot download free software giannis'blog livestream livestreaming techslider

Σίδηρος μαγνήσιο και ψευδάργυρος.Τρόφιμα που τα περιέχουν

Μέσα στους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, όλοι αναζητούμε διατροφικά ελιξίρια ευεξίας, για να μπορούμε να ανταποκριθούμε κατά τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις μας.
 Σύμφωνα με επιστημονικά στοιχεία, υπάρχουν συστατικά που μπορούμε να πάρουμε μέσα από τα τρόφιμα που καθημερινά καταναλώνουμε, που συμβάλλουν τα μέγιστα στην τόνωση και ευεξία του οργανισμού και όταν λοιπόν αισθανόμαστε πνευματική και σωματική κόπωση.Ας τα γνωρίσουμε:
Ψευδάργυρος
Συμμετέχει στις περισσότερες διαδικασίες και αντιδράσεις παραγωγής ενέργειας στον οργανισμό μας. Θα τον βρείτε κυρίως σε τροφές όπως θαλασσινά, συκώτι, κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, βρώμη, γάλα, αυγά.
Μαγνήσιο
Από τα σημαντικά συστατικά τόνωσης και ευεξίας, ιδιαίτερα για άτομα με έντονη σωματική δραστηριότητα. Χωρίς αυτό καθίσταται σχεδόν αδύνατη η παραγωγή ενέργειας και η έλλειψή του σχετίζεται με κόπωση, κράμπες και λήθαργο. Βρίσκεται σε τροφές, όπως βρώμη, κριθάρι, φασόλια, σπανάκι, φιστίκια, ψάρια, αγκινάρα, γάλα.
Σίδηρος
Ίσως το πιο διάσημο συστατικό για να έχουμε αντοχές. Συμβάλλει στη μεταφορά οξυγόνου και στην παραγωγή ενέργειας στα κύτταρα. Η έλλειψή του προκαλεί αναιμία με συμπτώματα, όπως κούραση, έλλειψη ενέργειας, πνευματική κόπωση.
Τρόφιμα με αρκετό σίδηρο είναι το συκώτι, το κόκκινο κρέας, τα θαλασσινά, το κοτόπουλο και λιγότερο όσπρια όπως οι φακές και πράσινα λαχανικά όπως το μπρόκολο και το σπανάκι.
 
GL

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.