Τα λάθη ο ερασιτεχνισμός και η χαζομάρα πάνε πακέτο σε αυτή τη περίπτωση.Στρεβλώνουν την αγορά και ο κόσμος ''κλαίει'' και γελάει αφού νέες αυξήσεις «φωτιά» έρχονται από το 2014, με τα νέα τιμολόγια που θα ισχύουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Ενδεικτικό είναι
ότι τα διόδια στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με Ι.Χ. θα κοστίζουν πάνω από 56 ευρώ μετ’ επιστροφής.
Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία», η μεγαλύτερη αύξηση θα ισχύσει και στη βασική διαδρομή Αθήνα-Σκάρφεια, λίγο πριν τη Λαμία, όπου η διαδρομή θα φτάσει τα 23 ευρώ.
Η επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις μεγάλους άξονες της χώρας από τις αρχές του νέου έτους συνδυάζεται με μεγάλες αυξήσεις στις τιμές διοδίων, που κυμαίνονται κατά περίπτωση έως και 60% για όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Οι νέες αναθεωρημένες συμβάσεις, που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, οι οποίες προγραμματίζεται να ψηφιστούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, προβλέπουν ότι για να πάρουν μπροστά σταδιακά μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο τα «παγωμένα» από το 2010 έργα, αφ’ ενός το ελληνικό Δημόσιο επιβαρύνεται άμεσα ή έμμεσα συνολικά 2,2 δισ. ευρώ, τα οποία θα προέλθουν από κοινοτικούς πόρους και δανεισμό, και αφετέρου έρχεται νέος λογαριασμός και για τους χρήστες των δρόμων με τις αυξήσεις των διοδίων.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική διοδίων που θα επιβληθεί από το νέο χρόνο, διαμορφώνεται με τιμή βάσης 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο διανυόμενης απόστασης (με τιμές 1.1.2003 χωρίς ΦΠΑ). Η τιμή βάσης των σαράντα σεντς ανά χιλιόμετρο, η οποία υπόκειται τιμαριθμική αναπροσαρμογή, οδηγώντας σε νέες αυξήσεις διοδίων στο μέλλον, είναι το ανώτατο όριο χρέωσης στην ολοκλήρωση των έργων.
ότι τα διόδια στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με Ι.Χ. θα κοστίζουν πάνω από 56 ευρώ μετ’ επιστροφής.
Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία», η μεγαλύτερη αύξηση θα ισχύσει και στη βασική διαδρομή Αθήνα-Σκάρφεια, λίγο πριν τη Λαμία, όπου η διαδρομή θα φτάσει τα 23 ευρώ.
Η επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις μεγάλους άξονες της χώρας από τις αρχές του νέου έτους συνδυάζεται με μεγάλες αυξήσεις στις τιμές διοδίων, που κυμαίνονται κατά περίπτωση έως και 60% για όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Οι νέες αναθεωρημένες συμβάσεις, που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, οι οποίες προγραμματίζεται να ψηφιστούν μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, προβλέπουν ότι για να πάρουν μπροστά σταδιακά μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο τα «παγωμένα» από το 2010 έργα, αφ’ ενός το ελληνικό Δημόσιο επιβαρύνεται άμεσα ή έμμεσα συνολικά 2,2 δισ. ευρώ, τα οποία θα προέλθουν από κοινοτικούς πόρους και δανεισμό, και αφετέρου έρχεται νέος λογαριασμός και για τους χρήστες των δρόμων με τις αυξήσεις των διοδίων.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική διοδίων που θα επιβληθεί από το νέο χρόνο, διαμορφώνεται με τιμή βάσης 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο διανυόμενης απόστασης (με τιμές 1.1.2003 χωρίς ΦΠΑ). Η τιμή βάσης των σαράντα σεντς ανά χιλιόμετρο, η οποία υπόκειται τιμαριθμική αναπροσαρμογή, οδηγώντας σε νέες αυξήσεις διοδίων στο μέλλον, είναι το ανώτατο όριο χρέωσης στην ολοκλήρωση των έργων.