Ένας στους έξι τηλεθεατές στο κόσμο πληρώνει συνδρομητική τηλεόραση.Είναι μεγάλο το νούμερο αν αναλογισθεί κανείς ότι
μεταδίδονται ελεύθερα εκατοντάδες χιλιάδες ως εκατομμύρια κανάλια με ποικίλη θεματολογία.Ωστόσο η παγκόσμια αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να ξεπεράσει τα 920 εκατομμύρια συνδρομητές, μέχρι το τέλος του 2014, σύμφωνα με την ABI Research.
«Ο αυξανόμενος αριθμός των HD συνδρομητών, καθώς και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 συνέβαλαν σε αυτή τη βελτίωση. Ως αποτέλεσμα, η συνολική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να δημιουργήσει έσοδα, πάνω από 269 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2014 », σχολίασε ο Jake Saunders, αντιπρόεδρος της Core Forecasting.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο φορέας εκμετάλλευσης δορυφορικής τηλεόρασης DirecTV στις ΗΠΑ πρόσθεσε 543.000 συνδρομητές κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2014 στη Λατινική Αμερική. Ήταν μια απότομη αύξηση σε σύγκριση με την καθαρή αύξηση συνδρομητών που έφτασαν στις 165.000, το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.
Η αύξηση των συνδρομητών στη Λατινική Αμερική προήλθε κυρίως από τους Αγώνες του παγκοσμίου κυπέλλου 2014, αν και η DirecTV δεν επωφελήθηκε από αυτό το γεγονός στις ΗΠΑ, καθώς εκεί έχασε περίπου 39.000 συνδρομητές.
"Η ABI Research προβλέπει ότι η παγκόσμια βάση συνδρομητών της συνδρομητικής τηλεόρασης θα αυξηθεί σε περίπου στο 1,1 δισεκατομμύρια συνδρομητές, δημιουργώντας έσοδα που θα φτάσουν τα 323 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2019», πρόσθεσε ο Khin Sandi Lynn, Βιομηχανικός Αναλυτής.
Το μερίδιο αγοράς IPTV αυξήθηκε κατά 1 τοις εκατό, στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Ο ανταγωνισμός στην παγκόσμια αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αυξάνεται με την ραγδαία εξέλιξη της IPTV και τις παρεχόμενς online υπηρεσίες βίντεο.
Στην Ιαπωνία, ο δορυφορικός πάροχος τηλεόρασης Sky Perfect, έχασε πάνω από 200.000 συνδρομητές κατά το παρελθόν έτος, λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού από εναλλακτικές πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης. Για την αντιμετώπιση των απωλειών αυτών και για να διατηρήσει τα έσοδα της από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, η SKY Perfect ανάπτυξε τις υπηρεσίες VoD, που επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο βίντεο από πολλαπλές συσκευές συμπεριλαμβανομένων των smartphones, tablets, κλπ.
Η SKY Perfect ενθάρρυνε 126.000 από τους πελάτες της να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες VoD, στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2014. Οι υπηρεσίες σε πολλές οθόνες, βοηθά τους φορείς εκμετάλλευσης συνδρομητικής τηλεόρασης, στη μείωση των απωλειών και την ενίσχυση των εσόδων τους.
μεταδίδονται ελεύθερα εκατοντάδες χιλιάδες ως εκατομμύρια κανάλια με ποικίλη θεματολογία.Ωστόσο η παγκόσμια αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να ξεπεράσει τα 920 εκατομμύρια συνδρομητές, μέχρι το τέλος του 2014, σύμφωνα με την ABI Research.
«Ο αυξανόμενος αριθμός των HD συνδρομητών, καθώς και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014 συνέβαλαν σε αυτή τη βελτίωση. Ως αποτέλεσμα, η συνολική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να δημιουργήσει έσοδα, πάνω από 269 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2014 », σχολίασε ο Jake Saunders, αντιπρόεδρος της Core Forecasting.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο φορέας εκμετάλλευσης δορυφορικής τηλεόρασης DirecTV στις ΗΠΑ πρόσθεσε 543.000 συνδρομητές κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2014 στη Λατινική Αμερική. Ήταν μια απότομη αύξηση σε σύγκριση με την καθαρή αύξηση συνδρομητών που έφτασαν στις 165.000, το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013.
Η αύξηση των συνδρομητών στη Λατινική Αμερική προήλθε κυρίως από τους Αγώνες του παγκοσμίου κυπέλλου 2014, αν και η DirecTV δεν επωφελήθηκε από αυτό το γεγονός στις ΗΠΑ, καθώς εκεί έχασε περίπου 39.000 συνδρομητές.
"Η ABI Research προβλέπει ότι η παγκόσμια βάση συνδρομητών της συνδρομητικής τηλεόρασης θα αυξηθεί σε περίπου στο 1,1 δισεκατομμύρια συνδρομητές, δημιουργώντας έσοδα που θα φτάσουν τα 323 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2019», πρόσθεσε ο Khin Sandi Lynn, Βιομηχανικός Αναλυτής.
Το μερίδιο αγοράς IPTV αυξήθηκε κατά 1 τοις εκατό, στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Ο ανταγωνισμός στην παγκόσμια αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αυξάνεται με την ραγδαία εξέλιξη της IPTV και τις παρεχόμενς online υπηρεσίες βίντεο.
Στην Ιαπωνία, ο δορυφορικός πάροχος τηλεόρασης Sky Perfect, έχασε πάνω από 200.000 συνδρομητές κατά το παρελθόν έτος, λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού από εναλλακτικές πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης. Για την αντιμετώπιση των απωλειών αυτών και για να διατηρήσει τα έσοδα της από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, η SKY Perfect ανάπτυξε τις υπηρεσίες VoD, που επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο βίντεο από πολλαπλές συσκευές συμπεριλαμβανομένων των smartphones, tablets, κλπ.
Η SKY Perfect ενθάρρυνε 126.000 από τους πελάτες της να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες VoD, στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2014. Οι υπηρεσίες σε πολλές οθόνες, βοηθά τους φορείς εκμετάλλευσης συνδρομητικής τηλεόρασης, στη μείωση των απωλειών και την ενίσχυση των εσόδων τους.