(Το κείμενο γράφηκε πριν γίνει γνωστή η αιτία του αεροπορικού δυστυχήματος. Αλλά και πάλι κανείς δε μπορεί να είναι σίγουρος την αιτία αν δεν υπάρχει η σίγουρη οπτική καταγραφόμενη εικόνα.)
Γράφει ο Γιάννης Λάνος
Αγανάκτηση κυριαρχεί στο κόσμο και κυρίως στους συγγενείς
των θυμάτων από αεροπορικά δυστυχήματα που δεν μπορούν να διελευκανθούν τα αίτια των δυστυχημάτων αυτών, εφόσον τα τελικά πορίσματα συνήθως δεν δίνουν σαφή εικόνα.Ζούμε ξανά το θέατρο του παραλόγου με αφορμή το τραγικό δυστύχημα προχθές στις Άλπεις από κάθε έναν ειδικό και εμπειρογνώμονα που μας δίνει τα φώτα του στα κανάλια με πιθανές αιτίες.και αποτέλεσμα τελικά να επικρατεί μια τρομερή ασάφεια και σύγχυση.Βεβαίως τι να σου πούνε κι αυτοί; Εικασίες κάνουν από την στιγμή που δεν έχουν κάποιο χειροπιαστό στα χέρια τους..Πάντως από τα δεδομένα που έχουμε από το προχθεσινό συμβάν είναι να απορεί κάποιος πως το αεροπλάνο για οκτώ λεπτά να έχανε ύψος και να μη έχει δοθεί ένα σήμα κινδύνου..Τα ερωτήματα πολλά.Πού ήταν εκείνη τη στιγμή οι πιλότοι, Τί έπαθαν οι πιλότοι,Λιποθύμησαν;,Τι έδειχναν τα όργανα του σκάφους,Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν,Αλλα ποιός να τα δώσει αυτά από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενα δεύτερο μαύρο κουτί στο αεροπλάνο το οποίο θα καταγράφει και εικόνα καρέ καρέ για το τι συμβαίνει στο πιλοτήριο;..
Το μαύρο κουτί που καταγράφει ήχους δυστυχώς πολλές φορές δεν φτάνει..Δεν έχετε ακούσει το γνωμικό .''Μια εικόνα χίλιες λέξεις..)Το ερώτημα είναι γιατί δεν υπάρχει ακόμα,Μήπως από πίσω παίζονται άλλα πράγματα,
Κοιτάξτε αν θέλουμε πραγματικά να βρίσκουμε από τι πέφτουν έστω και σπάνια τα αεροσκάφη και είναι επιτακτική ανάγκη θα πρέπει να εφαρμοστεί το κουτί με τον ψηφιακό καταγραφέα εικόνας που θα καταγράφει την καμπίνα του πιλοτηρίου...Ετσι για να σταματήσουνε και τα σόου με τον καθένα να λέει το κοντό και το μακρύ του πάνω στο πόνο των συγγενών των θυμάτων..
Θα ρωτήσει κάποιος .Καλά δεν υπάρχουν και προσωπικές στιγμές των πιλότων στο πιλοτήριο θα πρέπει να καταγράφονται κι αυτές,,Η απάντηση είναι όχι.Δεν υπάρχουν προσωπικές στιγμές εν ώρα πτήσης..Όταν κουβαλάς σε ένα σκάφος ένα χωριό η μια μικρή κωμόπολη θα πρέπει να γνωρίζουμε με εικόνα τι συμβαίνει μέσα στο πιλοτήριο.Το διακύβευμα είναι μεγάλο διότι σε δυστύχημα χάνουν την ζωή τους 100δες άνθρωποι αλλά μαραζώνουν κι από στενοχώρια και κάποιες άλλες 1000δες...Οι πιλότοι καθομολογίαν ειναι υπεύθυνα άτομα..Αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις που δεν χρειάζονται να είναι και πολλές..Συμβαίνει πολλές φορέςδλδ πιλότοι να βάζουν τον αυτόματο πιλότο κι αυτοί να πηγαίνουν ΚΆΠΟΥ και να αργούν να επιστρέψουν..Εχει αποδειχθεί στατιστικά ότι σε πολλά αεροπορικά δυστυχήματα που έχουν γίνει αποδίδονται στον ανθρώπινο παράγοντα κι όχι τόσο σε βλάβη του αεροπλάνου,Αυτό μπορούμε να το διαπιστώσουμε κάνοντας αναγωγή και στα Ι.Χ που σπάνια υπάρχει ατύχημα στο δρόμο από βλάβη του αυτοκινήτου...
Εν κατακλείδι για να μην κοροϊδεύουμε το κόσμο έχουν υποχρέωση όλοι να κινηθούν σε βήματα που θα δίνουν ξεκάθαρη εικόνα (ως δείγμα ελάφρυνσης αν θέλετε στις ψυχές που έφυγαν) στα πραγματικά αίτια των ατυχημάτων και να πέφτουν κεφάλια..Και φυσικά και αεροπορικές εταιρείες..
Γράφει ο Γιάννης Λάνος
Αγανάκτηση κυριαρχεί στο κόσμο και κυρίως στους συγγενείς
των θυμάτων από αεροπορικά δυστυχήματα που δεν μπορούν να διελευκανθούν τα αίτια των δυστυχημάτων αυτών, εφόσον τα τελικά πορίσματα συνήθως δεν δίνουν σαφή εικόνα.Ζούμε ξανά το θέατρο του παραλόγου με αφορμή το τραγικό δυστύχημα προχθές στις Άλπεις από κάθε έναν ειδικό και εμπειρογνώμονα που μας δίνει τα φώτα του στα κανάλια με πιθανές αιτίες.και αποτέλεσμα τελικά να επικρατεί μια τρομερή ασάφεια και σύγχυση.Βεβαίως τι να σου πούνε κι αυτοί; Εικασίες κάνουν από την στιγμή που δεν έχουν κάποιο χειροπιαστό στα χέρια τους..Πάντως από τα δεδομένα που έχουμε από το προχθεσινό συμβάν είναι να απορεί κάποιος πως το αεροπλάνο για οκτώ λεπτά να έχανε ύψος και να μη έχει δοθεί ένα σήμα κινδύνου..Τα ερωτήματα πολλά.Πού ήταν εκείνη τη στιγμή οι πιλότοι, Τί έπαθαν οι πιλότοι,Λιποθύμησαν;,Τι έδειχναν τα όργανα του σκάφους,Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν,Αλλα ποιός να τα δώσει αυτά από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενα δεύτερο μαύρο κουτί στο αεροπλάνο το οποίο θα καταγράφει και εικόνα καρέ καρέ για το τι συμβαίνει στο πιλοτήριο;..
Το μαύρο κουτί που καταγράφει ήχους δυστυχώς πολλές φορές δεν φτάνει..Δεν έχετε ακούσει το γνωμικό .''Μια εικόνα χίλιες λέξεις..)Το ερώτημα είναι γιατί δεν υπάρχει ακόμα,Μήπως από πίσω παίζονται άλλα πράγματα,
Κοιτάξτε αν θέλουμε πραγματικά να βρίσκουμε από τι πέφτουν έστω και σπάνια τα αεροσκάφη και είναι επιτακτική ανάγκη θα πρέπει να εφαρμοστεί το κουτί με τον ψηφιακό καταγραφέα εικόνας που θα καταγράφει την καμπίνα του πιλοτηρίου...Ετσι για να σταματήσουνε και τα σόου με τον καθένα να λέει το κοντό και το μακρύ του πάνω στο πόνο των συγγενών των θυμάτων..
Θα ρωτήσει κάποιος .Καλά δεν υπάρχουν και προσωπικές στιγμές των πιλότων στο πιλοτήριο θα πρέπει να καταγράφονται κι αυτές,,Η απάντηση είναι όχι.Δεν υπάρχουν προσωπικές στιγμές εν ώρα πτήσης..Όταν κουβαλάς σε ένα σκάφος ένα χωριό η μια μικρή κωμόπολη θα πρέπει να γνωρίζουμε με εικόνα τι συμβαίνει μέσα στο πιλοτήριο.Το διακύβευμα είναι μεγάλο διότι σε δυστύχημα χάνουν την ζωή τους 100δες άνθρωποι αλλά μαραζώνουν κι από στενοχώρια και κάποιες άλλες 1000δες...Οι πιλότοι καθομολογίαν ειναι υπεύθυνα άτομα..Αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις που δεν χρειάζονται να είναι και πολλές..Συμβαίνει πολλές φορέςδλδ πιλότοι να βάζουν τον αυτόματο πιλότο κι αυτοί να πηγαίνουν ΚΆΠΟΥ και να αργούν να επιστρέψουν..Εχει αποδειχθεί στατιστικά ότι σε πολλά αεροπορικά δυστυχήματα που έχουν γίνει αποδίδονται στον ανθρώπινο παράγοντα κι όχι τόσο σε βλάβη του αεροπλάνου,Αυτό μπορούμε να το διαπιστώσουμε κάνοντας αναγωγή και στα Ι.Χ που σπάνια υπάρχει ατύχημα στο δρόμο από βλάβη του αυτοκινήτου...
Εν κατακλείδι για να μην κοροϊδεύουμε το κόσμο έχουν υποχρέωση όλοι να κινηθούν σε βήματα που θα δίνουν ξεκάθαρη εικόνα (ως δείγμα ελάφρυνσης αν θέλετε στις ψυχές που έφυγαν) στα πραγματικά αίτια των ατυχημάτων και να πέφτουν κεφάλια..Και φυσικά και αεροπορικές εταιρείες..