Δεν περνάνε 2-3 χρόνια και άλλες φορές λιγότερο ώστε η microsoft να πλασάρει την νέα έκδοση της δημοφιλής της σουίτα γραφείου office.
Γιάννης Λάνος
Εδώ τώρα έχουμε να κάνουμε με δυο πεδία εμπλεκόμενα, ένα του
παρόχου προιόντος και ένα του αγοραστή, το καθένα βεβαίως θα κοιτάξει το συμφέρον του.Η μεν microsoft έχει κάθε λόγο και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος αυτό το προιόν να το βγάζει νωρίς αν ήταν δυνατό και κάθε εξάμηνο.Φαντάζομαι αν ήταν κάτι φαγώσιμο κάτι σαν φρούτο δλδ θα το έβγαζε και κάθε μέρα.Το πλασάρισμα μιας καινούργιας έκδοσης με επιχείρημα ότι θα έχει από τη προηγούμενη έκδοση σκοτεινή ή πολύχρωμη εμφάνιση ή δυνατότητα ταυτόχρονης επεξεργασίας εγγράφων σε πραγματικό χρόνο με άλλους χρήστες,δεν είναι σοβαρό επιχείρημα να προβεί σε νέα έκδοση σε τόσο βραχύ διάστημα.Οι λόγοι προφανώσ είναι άλλοι.
Φανταστείτε να έχετε ένα σπίτι πολύ ωραίο με μεγάλες βεράντες και παράθυρα και να σας προτείνουν τώρα να πάρετε ένα ακόμα καλύτερο διότι σε αυτό θα έχουν προστεθεί φωτισμός με λαμπτήρες xenon στις βεράντες ενώ τα παράθυρα θα έχουν το χρώμα του ηλιοβασιλέματος.
Σε κάθε περίπτωση πάντως και ενώ το προιόν είναι εμπορικό και κοστίζει μέχρι και κάποιες εκατοντάδες ευρώ όχι μόνο χρήστες το αγοράζουν αλλά ανυπομονούν μέχρι πότε θάρθει εκείνη η μέρα.που θα δουν να έρχεται το νεώτερο.Αν εξαιρέσει κάποιος μια μερίδα μεγάλων επιχειρήσεων που έχουν κάποιους λόγους να έχουν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο πρόγραμμα η στατιστική έχει δείξει ότι το 95% των χρηστών βολεύεται με microsoft office που είναι και μια και δυο και τρεις εκδόσεις παλιότερο.
Η Μicrosoft θα εξακολουθεί να αναβαθμίζει πουλώντας αυτό το προιόν όσο κερδίζει.Μπορεί πιστεύουμε όσο περνάει ο χρόνος να κερδίζει λιγότερα, αλλά από την άλλη πλευρά όμως κάτι νέο γι αυτήν δεν της κοστίζει και περισσότερα έτσι;
Γιάννης Λάνος
Εδώ τώρα έχουμε να κάνουμε με δυο πεδία εμπλεκόμενα, ένα του
παρόχου προιόντος και ένα του αγοραστή, το καθένα βεβαίως θα κοιτάξει το συμφέρον του.Η μεν microsoft έχει κάθε λόγο και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος αυτό το προιόν να το βγάζει νωρίς αν ήταν δυνατό και κάθε εξάμηνο.Φαντάζομαι αν ήταν κάτι φαγώσιμο κάτι σαν φρούτο δλδ θα το έβγαζε και κάθε μέρα.Το πλασάρισμα μιας καινούργιας έκδοσης με επιχείρημα ότι θα έχει από τη προηγούμενη έκδοση σκοτεινή ή πολύχρωμη εμφάνιση ή δυνατότητα ταυτόχρονης επεξεργασίας εγγράφων σε πραγματικό χρόνο με άλλους χρήστες,δεν είναι σοβαρό επιχείρημα να προβεί σε νέα έκδοση σε τόσο βραχύ διάστημα.Οι λόγοι προφανώσ είναι άλλοι.
Φανταστείτε να έχετε ένα σπίτι πολύ ωραίο με μεγάλες βεράντες και παράθυρα και να σας προτείνουν τώρα να πάρετε ένα ακόμα καλύτερο διότι σε αυτό θα έχουν προστεθεί φωτισμός με λαμπτήρες xenon στις βεράντες ενώ τα παράθυρα θα έχουν το χρώμα του ηλιοβασιλέματος.
Σε κάθε περίπτωση πάντως και ενώ το προιόν είναι εμπορικό και κοστίζει μέχρι και κάποιες εκατοντάδες ευρώ όχι μόνο χρήστες το αγοράζουν αλλά ανυπομονούν μέχρι πότε θάρθει εκείνη η μέρα.που θα δουν να έρχεται το νεώτερο.Αν εξαιρέσει κάποιος μια μερίδα μεγάλων επιχειρήσεων που έχουν κάποιους λόγους να έχουν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο πρόγραμμα η στατιστική έχει δείξει ότι το 95% των χρηστών βολεύεται με microsoft office που είναι και μια και δυο και τρεις εκδόσεις παλιότερο.
Η Μicrosoft θα εξακολουθεί να αναβαθμίζει πουλώντας αυτό το προιόν όσο κερδίζει.Μπορεί πιστεύουμε όσο περνάει ο χρόνος να κερδίζει λιγότερα, αλλά από την άλλη πλευρά όμως κάτι νέο γι αυτήν δεν της κοστίζει και περισσότερα έτσι;