ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ αρθρογραφία ΒΕΤon γη και διάστημα Γνώση και διδάγματα γρίφοι κουίζ Γρίφοι σταυρόλεξα διαδίκτυο ειδήησεις-κόσμος εικόνες χωρίς λόγια εκπαιδευτικά βίντεο εκπαιδευτικό υλικό Εν χαλαζωνίω επιλεγμένα αστεία video ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ιστορικά κατασκευές Μεσσηνία Μουσική επιλογή οικολογία-περιβάλλον Ορθοδοξία παιχνίδια Περίεργα και απίστευτα περιηγήσεις ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ραδιόφωνο τεχνολογία βίντεο τοπία-φύση Τοπικά υγεία φιλτραρισμένες ειδήσεις Φιλτραρισμένες ειδήσεις αθλητισμός φιλτραρισμένες ειδήσεις διατροφή Φιλτραρισμένες ειδήσεις δορυφορικά φιλτραρισμένες ειδήσεις κοινωνία φιλτραρισμένες ειδήσεις οικονομία φιλτραρισμένες ειδήσεις παιδεία φιλτραρισμένες ειδήσεις πολιτική Φιλτραρισμένες ειδήσεις τεχνολογία φιλτραρισμένες ειδήσεις υγεία Φιλτραρισμένες ειδήσεις media φωτό--βίντεο Best tv ειδήσεις chalazoni.blogspot download free software giannis'blog livestream livestreaming techslider

Υποχρεωτικό το eCall σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2018

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υπερψήφισε τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό που ορίζει την εγκατάσταση συστήματος eCall σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών από τις 31 Μαρτίου 2018.
Το eCall είναι το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης που θα ειδοποιεί άμεσα και αυτόματα τις υπηρεσίες διάσωσης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος. Το σύστημα eCall υπολογίζεται ότι θα μειώσει κατά 10% τον αριθμό των θανάτων από τροχαία ατυχήματα, τη στιγμή που μόνο το 2014 οι νεκροί από τροχαία ατυχήματα στην ΕΕ έφτασαν τους 25.700.
Το σύστημα eCall στο αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την τεχνολογία κλήσης έκτακτης ανάγκης στον πανευρωπαϊκό αριθμό 112 ειδοποιώντας αυτόματα τις υπηρεσίες διάσωσης σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις υπηρεσίες διάσωσης να αποφασίσουν άμεσα για το είδος και το μέγεθος της επιχείρησης που απαιτείται, καθώς και να φτάσουν πιο γρήγορα στο σημείο του ατυχήματος, να σώσουν ζωές και να μειώσουν τη σοβαρότητα των τραυματισμών.
Παράλληλα, οι ευρωβουλευτές ενίσχυσαν τη ρήτρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων ώστε να μην επιτρέπεται η παρακολούθηση του εξοπλισμένου με το σύστημα eCall αυτοκινήτου εάν δεν έχει συμβεί κάποιο ατύχημα. Σύμφωνα με το νέο κανονισμό, η αυτόματη κλήση θα δίδει στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης μόνο ελάχιστα βασικά δεδομένα, όπως ο τύπος του οχήματος, το καύσιμο που χρησιμοποιεί, τα στοιχεία που αφορούν την ώρα που συνέβη το ατύχημα, την ακριβή τοποθεσία και τον αριθμό των επιβατών.
Τα δεδομένα που θα συγκεντρώνουν τα κέντρα έκτακτης ανάγκης μέσω του συστήματος eCall δεν θα πρέπει να παρέχονται σε τρίτους χωρίς την ρητή συγκατάθεση του ενδιαφερομένου. Οι κατασκευαστές θα πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι ο σχεδιασμός της τεχνολογίας eCall επιτρέπει την πλήρη και οριστική διαγραφή των δεδομένων που συγκεντρώνονται.
Οι ευρωβουλευτές εισήγαγαν επίσης υποχρεωτική ρήτρα για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αξιολογήσει, κατά τα τρία έτη μετά την άνοιξη του 2018, εάν οι συσκευές eCall θα πρέπει να τοποθετηθούν και σε άλλα οχήματα, όπως λεωφορεία, πούλμαν ή φορτηγά.
Ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός ορίζει τις υποχρεωτικές ρυθμίσεις για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ένας ξεχωριστός κανονισμός, που διέπει τις υποδομές που θα πρέπει να αναπτύξουν τα κράτη μέλη από την 1η Οκτωβρίου 2017 ώστε να μπορούν να επεξεργάζονται τις κλήσεις eCall, τέθηκε ήδη σε ισχύ τον Ιούνιο του 2014.
GL

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.